English  English   رنج ابعادی محصولات  رنج ابعادی محصولات   مشخصات فنی پلاستیک ها  مشخصات فنی پلاستیک ها   سازگاری شیمیایی پلیمر ها  سازگاری شیمیایی پلیمر ها   واحد ساخت وتولید   واحد ساخت وتولید   خدمات   خدمات   محصولات میلگرد/ورق/لوله پلیمری   محصولات میلگرد/ورق/لوله پلیمری   کاربرد در صنایع  کاربرد در صنایع   سایت تخصصی تفلون  سایت تخصصی تفلون   شرکت سلام پلیمر پارتاک  شرکت سلام پلیمر پارتاک  


   صفحه اول/ HOME
   درباره ما/ ABOUT US
   اخبار/NEWS ››
   جستجو /SEARCH
   تماس با ما/CONTACT US
   اخبار












  شمسی   

               

 

کاربرد در صنایع  صنعت غذا 


مرکز تخصصی پلیمرهای مهندسی سپاهان پلیمر با توجه به، به روز بودن در صنعت پلاستیک های مهندسی هر ساله پلاستیک های جدیدی را به بازار ایران معرفی نموده است که این مورد در صنایع غذایی بسیار مشهود بوده زیرا یکی از مهمترین و رایج ترین کاربرد پلاستیک ها در این صنعت می باشد.
از پلاستیک های مهندسی که در این صنعت به کار می روند می توان به انواع پلی اتیلن، پلی استال، تفلون PTFE را نام برد که علاوه بر ویژگی های منحصر به فرد هر کدام، بهداشتی و مورد تایید سازمان بهداشت جهانی می باشد.
قسمت های مختلف از دستگاه ها و خطوط تولید کارخانجات مواد غذایی از جمله گاید زنجیر، نوار نقاله، حمل کننده های بطری و قوطی، انواع پرکن، بوش ها، پیچ های انتقال مواد، غلطک و همچنین صفحه های برش گوشت و مواد غذایی از این دسته پلاستیک ها استفاده می کنند.
سپاهان پلیمر به صورت کاملا تخصصی آمادگی خود را جهت معرفی بهترین محصول مطابق با درخواست شما دارد.
این شرکت با ارائه اطلاعات روز دنیا به مشریان خود این امکان را برای صنعتگران پیشرو ایجاد می نماید تا از نهایت تجربه، فکر و خلاقیت خود استفاده نموده و فاصله خود را با رقبا بیشتر کنند. ما مدعی هستیم می توانیم بهترین محصول را از برترین برندهای دنیا برای شرایط گرم، سرد، مرطوب و خشک مطابق با استانداردهای جهانی و تایید سازمانهای بهداشتی به مشتریان خود معرفی نماییم.
صفحه های پلی اتیلن ضد باکتری یکی از جدیدترین محصولاتی است که هم اکنون توسط مشتریان وفادار این شرکت جهت آشپزخانه های صنعتی سفارش داده شده است . این ورق ها علاوه بر ویژگی های قبلی ( بهداشتی، تمیز ماندن، تمیز شدن آسان، وزن سبک، ضد برش و ... )قابلیت جدید آنتی باکتریال به آنها اضافه گردیده که از نفوذ باکتری در این صفحات و نیز مواد غذایی جلوگیری می نماید.

 کاربردها

  • تخته های برش (قصابیها ، رستوران ها، آشپزخانه ها و ...)
  • غلطک های انتقال مواد
  • پالت ها - تیغه های مخلوط کن (سوهان، گز و ...)
  • گوشکوب
  • وردنه
  • چرخ دنده های درگیر مواد غذایی
  • پرکن ها و ....   
   

sepahanhilda.com

کليه حقوق اين سايت برای شرکت سلام پلیمر پارتاک محفوظ است . هرگونه کپی از مطالب و تصاویر این سایت پیگرد قانونی دارد.

برنامه نويسی و حق تکثير اين نرم افزار متعلق به ( اصفهان هاست ) ميباشد